Tuesday, July 16, 2013

Maandag 15 Juli 2013

Vandaag zou ik dan te weten komen of mijn contract verlengd zou worden of juist niet maar eerst in de ochtend rustig even uitgeslapen en even gerommeld op mijn laptop o.a al mijn mail even doorspitten na een week niet op mijn laptop te gezeten hebben. Voordat je het dan weet is het ook zo weer tijd om weg te gaan want ik had om 13:00 een gesprek op mijn werk. Op mijn fiets ben ik richting het werk gegaan en nog even door de winkel gewandeld en gekeken of ik op het rooster stond ( aangezien ik vond dat er van de week best vaag gedaan werd ) tot enige verbazing stond ik dus niet op het rooster en ja toen had ik het eigenlijk al een beetje door dus mams even gebeld en maar heel neutraal in het gesprek gegaan. Mijn collega's spraken me ondertussen ook aan en zeiden allemaal dat ik toch wel zou blijven maar ik had er een hard hoofd in. Ik werd door de leidinggevende in het kantoor geroepen en ze had goed en slecht nieuws ja toen wist ik het al mijn contract kon niet verlengd worden. Ze zeiden ook en ik geloof dat ze hebben er alles aan gedaan om me te houden maar het gaat nou eenmaal slecht in dit filiaal dus ik had het enigszins wel een beetje zien aankomen maar ze hadden gelukkig wel voor mij misschien een plek in een ander filiaal met het zelfde aantal uur en dat zag ik wel zitten want om in deze tijd werk te zoeken is lastig. Na een aantal telefoontjes naar het HR, P&O en het andere filiaal moest ik direct naar het andere filiaal om kennis te maken zodat hun een keuze kunnen maken of ze mij bij hun team willen hebben of niet. Snel mams gebeld of zij mij even daar naar toe wou brengen want ik had geen zin om er helemaal bezweet aan te komen. Eenmaal aangekomen bij het andere filiaal ging het allemaal heel snel in gesprek bleek ik al snel in het plaatje te passen mede door mijn horeca opleiding aangezien ze ook iemand nodig hadden die op de slijterij kon werken en dat lijkt mij juist heel erg leuk dus dat kwam mooi uit. Even langs de bedrijfsleider gewandeld en die vond het ook leuk dat ik erbij kwam. Er bleek gelijk al een probleem te zijn voor in de avond want ze hadden iemand nodig die even 2 uurtjes kon werken en ja dan ben ik gelijk dat ik wel wil helpen dus mocht er om 17:00 gelijk weer heen om 2 uur te werken. Bij mams weer in de auto gestapt en naar huis daar gelijk Jasper gebeld en die vond het ook super dat ik in een ander filiaal kon werken en was erg blij voor me. Ondertussen whatsappte me zus me ook nog dus was even drukdruk haha.. De tijd vloog voorbij en mams bracht me naar mijn nieuwe werk ( hahah best bizar ) en ben daar 2 uur aan de slag gegaan en tuurlijk ik zal mijn collega's heel erg gaan missen maar denk dat het ook wel goed gaat komen met mijn nieuwe collega's. Om 19:00 was ik klaar en stapte ik met mams weer in de auto en vertelde ik dat het goed was gegaan en toen moest ik nog even mijn fiets ophalen want die stond er nog vanaf vanmiddag. Eenmaal weer thuis met mijn fiets heb ik heerlijk aardappelen gegeten met wortels en een gehaktbal en voor de rest rustig aan gedaan. Nadat ik het had gepost op facebook dat ik naar een ander filiaal ging reageerde mijn collega's allemaal heel lief maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment