Monday, July 15, 2013

Zondag 14 Juli 2013


De vakantie zit er weer op en nog een paar uur samen met Jasper en dan begint vanaf morgen weer het gewone leven. Rond 9 uur stonden we op en hebben we heerlijk Kaiser broodjes afgebakken met smeerkaas. Jasper kwam met het idee om naar het strand te gaan en dat leek mij ook wel een goed idee om de vakantie af te sluiten. Alvast mijn spullen ingepakt en meegenomen gingen we met de auto richting Egmond aan Zee. Onderweg begon de zon ook te schijnen dus dat beloofde veel goeds. Aangekomen in Egmond is het altijd weer een ramp om een plekje te vinden maar wat een mazzel vlakbij het strand was nog een plekje dus gelijk neergezet en even een parkeerkaartje gekocht. Als ik vlakbij woonde zou ik echt bijna dagelijks naar het strand gaan om even heerlijk uit te waaien. Eenmaal op het strand hebben we heerlijk een stukje gewandeld door het water ( was nog best koud ) en nog wat gebabbeld en toen wou ik Jasper eens kennis laten maken met Wonder's. Ik had niet anders verwacht maar het terras zat helemaal vol dus zijn we binnen gaan zitten waar het heerlijk rustig was. Jasper twijfelde wat hij moest nemen dus ik zei tegen hem dat hun hamburger erg goed is dus besloot hij die te nemen. Ondertussen nog even terug gekeken op de vakantie en daar kwamen onze hamburgers met een puntzak patat en Jasper vond hem heerlijk. Heerlijk op ons gemakkie daar gegeten en gedronken en toen weer even op de trap gezeten bij het strand. Jasper lag met zijn hoofd op mijn schoot en ik genoot heerlijk van de zon, zee en het strand. Het was inmiddels alweer eind van de middag dus reden we naar mijn huis om mij weer thuis af te zetten. Eenmaal vlakbij mijn huis kwam ik erachter dat mijn helm en motorjas nog bij Jasper lag maar dat loopt niet weg. Eenmaal in de straat gereden is het toch raar om weer afscheid te nemen na zo'n week maar gelukkig zie ik hem aankomend weekend alweer. Thuis aangekomen heerlijk even buiten gezeten wat gedronken en daarna savonds aan de biefstuk gegaan met krieltjes. Na het eten moest ik mijn folders nog lopen dus heb dit even samen met paps gedaan alleen kwamen we erachter dat iemand anders ook een deel van mijn wijk al had gelopen dus hebben we even rond gevraagd wie wel en niet folders hadden en toen weer naar huis. We waren van plan om The Hobbit te gaan kijken maar helaas de dvd deed het niet dus werd het een avond met: De smaakpolitie, Wegmisbruikers en nog één over wijkagenten en daarna ben ik heerlijk mijn bed ingedoken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment