Wednesday, July 17, 2013

Mijlpaal: 10.000 bezoekers op Miszbloggie


3 Januari 2013 ben ik begonnen met mijn blog en puur omdat ik mijn verhaal kwijt wou over het afvallen en dingen die er gebeurde in mijn leven ( Een dagboek ) De weken gingen voorbij en ik vond het ook wel leuk om producten te reviewen en mijn mening hierover te delen nieuwe maar ook oude producten. Halverwege stopte ik met mijn wekelijkse afvalartikel omdat ik er niet helemaal meer mee bezig was door omstandigheden en het ook niet een heel interessant onderwerp vond voor mijn blog. ( Ben wel weer een soort van begonnen met afvallen maar ik moet even weer goed de draad oppakken ) Zo kwamen de laatste maanden verschillende artikels online:

- Recepten
- Haarproducten
- Gezichtsproducten
- Huidproducten
- Huidproblemen ( Gordelroos )
- Eten en drinken

Naar ieder wel wat wils en ik vind het leuk om mijn mening over een product te laten weten en dat te delen met jullie momenteel is mijn best bekeken artikel die over Magnum 5 kisses. Genoeg dames en heren die dus nieuwsgierig zijn hoe deze limited editon magnums smaken. De laatste 2 maanden is mijn blog echt als een speer gegaan van minimaal 100 bezoekers op een dag en nu gaan we al naar de 200 bezoekers op een dag. Dit alles had ik nooit verwacht want het was en is eigenlijk nog steeds een uitlaatklep voor mezelf en ik vind het heerlijk om te schrijven. Inmiddels vanmorgen de 10.000 bezoekers behaald en dat is echt een mijlpaal in 6 maanden tijd ben daar erg blij mee en nu een halve dag later zitten we zelfs alweer op de 10.173 bezoekers dus het gaat goed! Ik zou het ook heel erg leuk vinden als jullie nog tips hadden of graag artikels online zouden willen zien comment hieronder kan ook zonder google account of stuur een email naar miszbloggie@gmail.com. Bedankt en op naar de 20.000!

Twitter: twitter.com/miszbloggie
Email: miszbloggie@gmail.com

Liefs x

0 comments:

Post a Comment