Sunday, July 28, 2013

Zaterdag 27 Juli 2013

 
Goedemorgen! Ik ben eigenlijk in het weekend altijd vroeg wakker en dan verveel ik me soms zo erg en dan ga ik gewoon Jasper pesten en dat was deze morgen ook het geval haha. Uiteindelijk toen hij "echt" wakker was zijn we naar Deen gereden om daar wat boodschapjes te halen en daarna gelijk een broodje gegeten zodra we thuis kwamen. Jasper ging even een spelletje spelen op de xbox ( Meestal Call of Duty ) en ik ben tv gaan kijken en op mijn telefoon een beetje gerommeld. Rond 15:00 hebben wij ons klaar gemaakt om richting Zaandam te rijden om gezellig met de familie te gaan barbecueën. Jasper twijfelde nog om met de motor te gaan maar ik vond de lucht er te dreigend uit zien dus zijn we met de auto gegaan. Thuis aangekomen is Jasper de Grolsch Stender Orange gaan proberen maar was toch geen succes. Mijn zus was er ook al en mijn opa en oma kwamen rond 16:00 binnen. We mistte op dat moment alleen nog de vriend van mijn zus maar hij was aan het werk tot 17:00 dus hebben mijn zus, Jasper en ik hem even opgehaald zodat hij niet zo laat bij ons was maar eerst nog wat boodschapjes gehaald. Ik had namelijk mijn maandelijkse periode en moest even maandverband halen en daar haalde we ook nog even een kindersuprise ei ( Dat was echt lang geleden en we vonden het alle 3 heerlijk en natuurlijk het speeltje maakt het helemaal leuk ) Heel grappig was dat er een C&A bord hing en daarachter Zeeman want wij maken altijd het grapje C&A = Chantal en Amanda + Zeeman is onze achternaam dus was een leuk fotomomentje. Daarna nog even de lidl ingedoken om ijsjes te halen en aubergine en toen was het wachten op de vriend van mijn zus. Na 20 minuutjes kwam hij er dan eindelijk uit en zij we snel naar huis gereden. Thuis aangekomen had paps net de barbecue aangezet en is Pieter snel gaan douchen en daarna zijn we heerlijk gaan barbecueën en het was erg gezellig we hebben heerlijk gegeten en onwijs leuke avond gehad. Rond 22:00 zijn we naar huis gegaan en we hebben lekker lang buiten kunnen zitten trouwens was echt een goede zomeravond ondanks de dreigende lucht af en toe. Daarna waren Jasper en ik beide best moe dus zijn we vrij snel gaan slapen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment