Tuesday, July 23, 2013

Review: InstaWeather App

 
 
Zoals denk vele al heb ik deze app ook ontdekt de InstaWeather app en ik vind hem helemaal leuk. Vooral nu het zo warm is zijn de kiekjes die je online ziet nog leuker want waar is het warmer en waar zijn de mensen op vakantie of zitten ze lekker op het strand.

De InstaWeather app.

Hij is geschikt voor android en apple en echt een app voor iemand die er van houd om dingen te posten op facebook, twitter, blogger etc. Zodra je de app gedownload heb open je hem en maak je een foto van de omgeving waar je nu bent bijvoorbeeld op het strand in Egmond aan zee. Zodra je de foto heb gemaakt pas je hem aan hoe jij de foto in beeld wilt hebben en vervolgens komt er groot in beeld te staan: Ik ben hier Egmond aan Zee met de temperatuur, de tijd, de datum en wanneer de zon opkwam en weer zakt. Al deze informatie kan je op verschillende plaatsen in de foto plaatsen maar daar moet je zelf even mee gaan puzzelen. Zo zijn er nog een aantal opties om bijvoorbeeld alleen de temperatuur en plaats in beeld te hebben of wat voor kans er is op neerslag, de zonkans en luchtvochtigheid. Je merkt echt dat het momenteel een hype is en ik ben erg benieuwd hoelang het zal duren maar ik weet zeker dat ik hem nog wel even zal gebruiken want ik ben fan! Zo zijn er nog vele apps waarbij bijna het concept gebruikt alleen met bijvoorbeeld I <3 Zaandam, Greetings from Zaandam, Delicious ( en dan je straatnaam ) er zijn momenteel zoveel Insta apps dus kijk even rond er zit er vast wel één tussen die jij ook leuk vind.


0 comments:

Post a Comment