Tuesday, July 16, 2013

Review: Holy Soda

 
Alweer een tijdje geleden kwam er opeens een hele vrolijke reclame op de televisie en deze was van Holy Soda. Nou mijn eerste indruk was van: Juist! en wat moet ik hiermee maar toch werd ik wel nieuwsgierig naar wat het was en hoe het smaakte.
 
Hoe wordt Holy Soda nou gemaakt?
 
- Sprankelend Sourcy mineraalwater
- Fruitsap
- Stevia
- Natuurlijk aroma's
 
* Stevia is een natuurlijke zoetstof afkomstig uit een plantje.
 
Klinkt allemaal goed Holy Soda is dus een frisdrank met weinig calorieën en 100% natuurlijke ingrediënten en dat zou dus in een wereld waar veel frisdrank gedronken word een super uitkomst zijn maar zou het nou ook nog eens lekker smaken dit heb ik natuurlijk even uitgeprobeerd. Er zijn 3 smaken:
 
- Peer en Perzik
- Appel en Framboos
- Appel en Cranberry
 
Ik heb helemaal niet gekeken naar de smaak die ik gekozen heb maar vond de appel en cranberry er het lekkerst uitzien ( terwijl ik helemaal niet van cranberry houd ) maar ik vond het gewoon heerlijk verfrissend en smaakte echt lekker. De eerste slok had ik wel even mijn bedenkingen maar na de volgende was ik verkocht. Ik ben nog niet zo ver om dat ik Holy Soda kies voor Coca Cola light maar het zal zeker een alternatief kunnen zijn en ik ga het vast nog wel eens kopen. Je hebt ook nog keuze uit een grote 1,5 liter fles of een klein flesje om mee te nemen onderweg. Holy Soda is te koop in de supermarkt bij jou in de buurt alleen voor alle smaken zal je naar de grotere supermarkten moeten.
 
Bron: www.holysoda.nl 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment