Thursday, July 25, 2013

Woensdag 24 Juli 2013

Zo wat heb ik een beroerde nacht gehad het was echt bloedheet op zolder dus ben vaak wakker geweest maar ik moest er vandaag toch echt uit om half 8. Gelijk onder de douche gestapt en toen was ik weer fris en fruitig. Vandaag ging ik met de bus naar mijn werk dus even op de connexxion app gekeken en daarna een broodje gegeten. Kwart over 8 ben ik naar de halte gelopen en iets voor half 9 kwam de bus aanrijden. Ik was in 10 minuten al op mijn werk dus dit is zeker wel een optie als het te glad is om te fietsen in de winter en het kost me ook niet veel. Op het werk aangekomen mezelf klaar gemaakt voor een nieuwe werkdag. De uren vliegen hier echt voorbij en het was 12 uur maar ik werd maar niet overgenomen dus vroeg aan mijn collega of zij wist of ik overgenomen werd en toen bleek er van alles aan de hand te zijn dus stelde ik voor om even een halfuur door te werken. Om 12:40 mocht ik sluiten en heb ik nog even wat gekocht in de winkel en toen weer in de bus richting het station. Om 13:00 kwam ik aan op het station en whatsappte me mams dat ik daar stond en toen belde zij mij dat ze eraan kwam. Samen zijn we naar Assendelft gereden naar opa en oma om daar lekker een broodje te eten. We hebben daar gezellig een paar uur gezeten en hun ook gevraagd voor de barbecue zaterdag en dat vonden ze leuk. Rond 16:00 zijn mams en ik boodschappen gaan doen voor de barbecue en van winkel naar winkel gereden. Eerst naar de lidl toen naar de supercoop en als laatste nog even naar de Deen. De auto zat vol met lekkere dingen dus zaterdag moet helemaal goed komen. Thuis aangekomen paps even gebeld om mee te helpen tillen en daarna alles uitgepakt. Vandaag lekker makkelijk aan de hamburgers gegaan en savonds de finale van Heel Holland bakt gekeken en Rutger was zeker de terechte winnaar.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment