Sunday, July 21, 2013

Zaterdag 20 Juli 2013

Wat heb ik heerlijk geslapen zeg met de ventilator op mij gericht dit was ook de reden dat ik er pas half 10 uit was en ja ik ben eigenlijk nooit zaterdags vrij dus moet er ook maar lekker van genieten. Heerlijk daarna een lange douche genomen en naar beneden gewandeld waar paps van alles en nog wat aan het doen was. Ik had echt zo'n lazy saturday beetje facebooken, whatsappen, gamen en bloggen. Mams kwam rond half 1 thuis en hebben we even een broodje gegeten en daarna ben ik mijn tas in gaan pakken want ik ging heerlijk naar Jasper toe. Het zou vanaf zondag weer lekker warm worden dus besloot niet te warme kleding mee te nemen maar voor de zekerheid wel één spijkerbroeken you never know. Ik nam ook mijn laptop mee want als Jasper dan even bezig is met zijn studie kan ik op mijn eigen laptop een beetje rotzooien. Rond kwart voor 2 zijn mijn moeder en ik richting het station gereden en hebben we daar gewacht tot de trein kwam. Eenmaal in de trein langs: Purmerend en voordat je het weet zit je alweer in Hoorn en kwam ik aan in Kersie. Jasper was er ook al dus samen gingen we nog even de Bart Smit in om daarna eerst mijn spullen in de auto te zetten en boodschapjes te doen. Bij Deen had je deze een Honig pakket voor €5,- en daar zaten allemaal dingen in die Jasper gebruikt dus namen we deze mee. In het pakket zat ook een pak pannenkoekenmix dus dat was ons eten voor vanavond. Nog broodjes gehaald en een chippie en toen afrekenen en weer richting Jasper zijn huisje. Jasper bleek vandaag even langs de Action geweest te zijn en een waterkoker gekocht te hebben altijd handig toch! Voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan samen spelletje gespeeld op de ds en nog wat filmpjes gekeken. Jasper had trouwens de pannenkoeken gemaakt en ze waren heerlijk we hadden er namelijk een beetje vanillesuiker doorheen gedaan dat maakte het compleet. De rest van de avond hebben we gewoon gezellig samen nog filmpje gekeken en Jasper daarna nog even op de xbox gespeeld maar ik dook toen heerlijk mijn bed in.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment