Thursday, July 11, 2013

Woensdag 10 Juli 2013

Yeaaah! Over een maandje jarig! Jasper lag nog te slapen dus besloot ik maar alvast te gaan douchen en alleen Jasper zijn paps was wakker ( 10 uur geweest ) Heerlijk onder de douche gestapt en daarna fris en fruitig naar het huisje ondertussen was Micha ook wakker. In het huisje aangekomen was meneer ook wakker en hebben we ons rustig klaar gemaakt voor weer een nieuwe dag. Rond 12:30 zouden we namelijk naar een forellen kwekerij gaan maar Thijs en Angela waren nog naar de supermarkt ( Al bijna een uur weg ) Na een aantal telefoontjes zonder resultaat kwamen ze opeens binnen kakken en zijn we weg gereden. In Horst zouden de mannen gaan vissen maar eenmaal daar aangekomen bleek er geen mogelijkheid daar meer te zijn om te vissen dus reden we naar een andere kwekerij. Om daar te komen koos Thijs een spannend weiland weggetje en toen waren we op de plek van bestemming. Het zag er prachtig uit met een grote molen als eye catcher. De mannen gingen hun aas halen en huurde nog 1 hengel die zij te kort kwamen en afrekenen maar.. nou ik vond belachelijk zo duur ( meer dan €100,- ) voor 7 man maargoed ik hoef er gelukkig niet aan mee te betalen zonde van je geld. Ik en vissen is geen goede combinatie ik vind het doodsaai dus baalde dat er zon er niet was maar toen hij eenmaal kwam heb ik heerlijk op mijn handdoek gelegen en genoten van de zon. Na 3 uur hadden ze nog niks gevangen dus alle vissers gingen met een zuur gezicht naar huis. Aangekomen bij de camping hebben we nog even gesocialized en aten Jasper en ik alvast een broodje want duurde en duurde tot we gingen eten maar om 20:00 stond het eten op tafel. De rest van de avond weinig gedaan nog even een stukje brownie gegeten met zijn allen en daarna samen met Jasper naar ons huisje te gaan om Terra Nova te kijken ( Hele leuke serie ) en daarna lekker gaan slapen.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment