Tuesday, July 2, 2013

Wat neem ik mee op vakantie?

 



 
Over een aantal dagen ga ik samen met Jasper en zijn familie een weekje naar Grubbenvorst vlakbij Venlo. Ik ben altijd al een aantal dagen van te voren bezig met wat ik nou echt mee moet nemen en ik vind toch nog best lastig en zo te lezen op internet ben ik zeker niet de enige dus deel ik mijn wat-neem-ik-mee-op-vakantie lijstje met jullie en wie weet vergeet ik nog wat laat dit gerust achter in de comments.

* Tandenborstel
* Tandpasta
* Haarborstel
* Make-up
* Reinigingsdoekjes
* Wattenstaafjes
* Deodorant
* Shampoo
* Bodylotion voor onder de douche
* Scheerschuim
* Scheermesjes
* Nagelschaartje en vijl
* De pil
* Medicijnen
* Portemonnee ( ID, Geld, Zorgpas, Bankpas etc. )
* Telefoon oplader
* Camera
* Camera oplader
* Tablet
* Tablet oplader
* Schoenen
* Slippers
* Kleding
* Panty's en Leggings
* Pyjama
* Bikini
* Sokken
* Boxers en Bh's
* Handdoeken
* Washandjes
* Badlaken
* Boekjes en tijdschriften

Natuurlijk ga je heerlijk naar het buitenland dan moet je ook nog zonnebrand, aftersun, zonnebril etc. en iedereen neemt misschien weer iets anders mee wat ik niet heb opgeschreven zoals: riemen, stijltang, nagellak etc. Daarom heb ik ook een redelijk neutraal lijstje samengesteld. Zodra ik mijn koffer in ga pakken heb ik dit lijstje er ook echt naast liggen zodat ik alles één voor één kan afvinken en zeker weet dat ik niks vergeten heb. Donderdag zal ik gaan beginnen met mijn koffers inpakken. ( Ja heb er twee middelmaat koffers mee anders red ik het niet ) Ga je binnenkort op vakantie misschien heb je wat aan mijn lijstje en anders een hele fijne vakantie! Geniet ervan.

0 comments:

Post a Comment