Thursday, July 18, 2013

Woensdag 17 Juli 2013


Eerst maar even mijn ochtendritueel: Facebook checken daar heb ik gelijk ook even de stiefmoeder van Jasper gefeliciteerd want anders weet ik zeker dat ik dat vergeet. Vervolgens lekker een douche genomen want pff.. wat is het sochtends vroeg al warm op zolder. Nadat ik weer heerlijk fris en fruitig was heb ik nog even een was opgevouwen en ben ik naar beneden gegaan om even een broodje te eten. Samen met mams zou ik even boodschapjes gaan doen dus nadat ik uitgegeten was hebben we de boodschappen tassen gepakt en reden we eerst naar de Lidl. Bij de Lidl haalde we het standaard pakket namelijk: Wcpapier, keukenpapier, kipfilet, chocolade, Diepvriesproducten en koekjes. De rest halen we gewoon bij een andere supermarkt. In de rij stond ook nog een klant die bij onze winkel niet meer naar binnen mocht en hij had een praatjes en ik seinde me mams al in dat zij hem niet voor moest laten. Daarna gingen we richting de Dekamarkt en na veel heen en weer getwijfel zijn we toch naar mijn oude werk gegaan. ( klinkt heel stom ) Aangekomen daar kwam ik nog een aantal collega's tegen die het stom vonden dat ik weg was maarja er is niets aan te doen en ik ga gewoon weer voor een nieuwe uitdaging. De boodschapjes hadden we weer binnen dus zijn we weer naar huis gereden. Thuis aangekomen zag ik dat mijn nieuwe werk gebeld had en zij vroegen of ik morgen van 11:30 tot 17:00 of 18:00 wou werken en dat vond ik geen probleem. Alles opgeruimd en wel zijn we een broodje gaan eten en wat er toen gebeurde.. Mijn mams haar ondergebit scheurde door midden terwijl ze een hapje nam van een zacht broodje en ik geloofde het eerst niet maar het was echt waar. Ik gelijk de tandarts voor haar bellen met het nummer uit haar telefoon bleek het onze oude tandarts te zijn haha dus op zoek naar onze eigen tandarts en daar het verhaal uitgelegd bleek ze pas morgen terecht te kunnen nou gelukkig had ze nog haar oude gebit liggen en kon ze deze in doen wat een gedoe. Het eten ging daarna drama voor mams dus dat word weer een aantal dagen soep eten. De rest van de middag hebben we hier nog erg om gelachen maar lekker rustig aan gedaan. Toen paps thuis kwam moest hij er ook erg om lachen en zijn we daarna gaan eten. Vanavond gingen mams, zus en ik naar de Ladiesnight in de Pathé dus rond half 8 kwam mijn zus binnen en zijn we naar het stadje gereden. Op zo'n avond zie je echt heel veel vrouwengroepen en dan weet je al waar ze naar toe gaan Ladiesnight. Mijn zus had de kaartjes al besteld dus konden we zo naar binnen en kregen we een welkomstdrankje en konden we even langs alle kraampjes. Om half 9 mochten we naar binnen en voordat de film begon werden er nog wat cadeau's uitgedeeld en toen gingen we The Heat kijken. Wat een geweldige film ik heb zo gelachen maar ook af en toe momenten gehad dat ik even weg keek haha maar echt een aanrader. Inmiddels was het 11 uur geweest en kregen we daarna een goed gevulde goodybag en zijn we naar huis gereden. Mijn zus ging weer naar huis en wij hebben thuis nog even gekeken wat er nou allemaal in de goodybag zat. ( Hier komt nog een artikel over ) Daarna was het tijd om naar bed te gaan want morgen weer een werkdag.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment