Sunday, June 30, 2013

Zaterdag 29 Juni 2013

Aaaawh! Na de hele week avonddiensten was het vanmorgen 6:00 opstaan uhm.. dat werd 6:23 ik was weer in slaap gevallen grrr.. dus snelsnel aankleden, werkkleding zoeken, tas inpakken etc. ECHT zo'n warrige ochtend. Beneden aangekomen carpaccio wraps in elkaar geflanst voor ontbijt en lunch en toen alweer richting het werk. Op mijn werk aangekomen gelijk om 7:15 begonnen want ik moet leren opstarten. Voor het eerst moest ik de kluis open maken en ja mijn collega deed het voor en ik dacht ow voor volgende keer weet ik hoe het moet maar néé ze haalde alles eraf en ik mocht zelf stoeien. Toen ze terugkwam was ik klaar en bleek ik het goed gedaan te hebben want normaal gesproken lukt het de eerste keren niet gelijk. ( Volgende keer zal ik vast weer te stuntelen ) Daarna nog wat kassa's geteld en afgeroomd en toen was het alweer 8:00 tijd om de winkel te openen. Ondertussen legde mijn collega me nog een aantal administratieve handelingen uit maar ze zij ook als je het een paar keer gedaan heb onthoud je het beter. Als druk werd even kassa bijgedraaid en de sigarettenkast bijgevuld. Smiddags nog even boodschapjes gedaan voor klanten en dit met hun afgehandeld en toen was het alweer 17:00 tijd om de werkdag te eindigen. Mijn mams had het al een paar keer over pioenrozen dus besloot ik even 2 bossen voor haar mee te nemen. Daarna nog even eten gehaald voor mams en mij en toen naar huis.
 
Thuis aangekomen met mams gegeten en daar kwam paps binnen na een hele dag Veteranendag waar hij ook aan mee heeft gelopen ( Ben ik heel trots op als zijn dochter ) Tijdens de samenvatting nog gekeken of hij in beeld kwam maar helaas. Ondertussen was Jasper er ook en zijn we richting Hoorn gereden. Heerlijk weer samen geweest en de tijd vliegt jammer genoeg zo snel om..
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment