Wednesday, July 24, 2013

Review: Hertog kleine momentjes


Al een aantal maanden geleden kwam Hertog met een goed idee. Namelijk een bakje ijs maar dan in klein formaat voor de vrouw maar natuurlijk ook voor de man. Wie vind dat nou niet fijn je eigen bakje ijs na het eten of gewoon heerlijk op de bank terwijl je een film aan het kijken bent. Zij begonnen met 3 smaken maar uiteindelijk zijn er nu al 6 smaken waar je uit kunt kiezen. Ik ontdekte net tijdens het schrijven van dit artikel dat één smaak nog niet eens bij mij bekend was. Hieronder zijn de 6 maken die Hertog heeft gemaakt voor ons:


- Choco Momentje
- Karamel Traktatie
- Kersen Kadootje
- Tiramisu Toetje
- Aardbeien Avontuurtje
- Koffie Kwartiertje





Zelf heb ik al 5 smaken geproefd op de laatste smaak het koffie kwartiertje na. Ben je een chocolade liefhebber zoals veel vrouwen dan is choco momentje echt wat voor jou een heerlijke chocolade smaak met een vleugje chocoladesaus en stukjes chocolade. Karamel traktatie is mijn favoriet heerlijke karamelroomijs met karamelsaus en kleine nootjes. De derde smaak is het kersen kadootje niet mijn favoriet ik ben niet weg van kersen maar wel lekker fris met een kersensaus en stukjes witte chocolade. Het tiramisu toetje is nog niet zo lang in de winkel en deze smaakt als een stukje tiramisu met chocoladesaus, koekstukjes en koffiesmaak. Vervolgens het zomerse frisse aardbeien avontuurtje met een aardbeiensaus en witte chocoladestukjes en ten slotte nog het koffie kwartiertje van koffie ijs, chocoladesaus en chocolade stukjes. ( Hiervan weet ik niet hoe hij smaakt helaas maar ben ook geen koffie liefhebber )

Voor elke ijsliefhebber heeft Hertog volgens mij wel een smaakje er tussen zitten en wie weet dat ze met nog een aantal heerlijke smaken zullen komen. Waar te koop? In elke supermarkt bij jou in de buurt de prijs ligt rond de € 1,07

0 comments:

Post a Comment