Tuesday, July 30, 2013

Maandag 29 Juli 2013

De nieuwe week is weer begonnen en dat naast Jasper altijd leuk want die vind het verschrikkelijk om vroeg op te staan en zo vroeg hoeven we er toch uit niet uit half 9 maar uiteindelijk waren we dan klaar spullen bij elkaar gezocht en in de auto naar Zaandam. Daar aangekomen heeft hij mij snel afgezet en is hij naar zijn werk gereden. Ik loop met mijn paps de folders zoals jullie misschien wel eerder hebben gelezen en hij wil het liefst zondags al zijn blokken lopen dus die loopt hij zondags en ik maandagochtend zodra ik thuis ben. Dus ik heb even mijn blokken gelopen en toen was ik klaar en ben ik mijn was in de was gaan doen en even nog onder de douche gestapt. Rond 12:00 ben ik even een broodje gaan eten want om 13:15 moest ik weer op de fiets richting mijn werk. Ik had mijn mams al vroeg verwacht maar die was wat later omdat zij gezellig aan het babbelen was. Toen mams thuis was hebben we nog even gebabbeld en ben daarna de fiets opgestapt naar mijn werk. Daar aangekomen was ik natuurlijk weer een halfuurtje te vroeg dus heb ik even gekeken op het rooster waar bleek dat ik toch op zaterdag ( mijn verjaardag volgende week ) was ingepland maar dit heb ik even goed geregeld met mijn leidinggevende dus dat komt helemaal goed. Een paar uur gewerkt en toen was het 17:00 tijd om naar huis te gaan eigenlijk moest ik tot half 6 maar er waren wat mensen teveel dus ze vroeg of ik iets eerder naar huis wou en dat vond ik geen probleem. Mams even gebeld dat ik wat eerder eraan kwam en toen naar huis toe. Thuis aangekomen heerlijk aardappelen met wortels gegeten en de rest van de avond weinig nog gedaan. Maandagavond is natuurlijk crime scene avond.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment