Sunday, July 28, 2013

Grote cupmaat Badmode en Lingerie


Vergeleken met een paar jaar terug was het best een ramp om een mooi lingeriesetje of bikini te vinden met een grote cupmaat en als je er dan één vond was hij niet bepaald heel mooi of betaalde je er gelijk een godsvermogen voor maar gelukkig tegenwoordig hoeft dat niet meer dames we hebben keuze en het is niet alleen meer dat er alleen maar leuke bh's zijn van cup A tot en met cup C nee zelfs verder. Google gerust want er zijn genoeg websites waar je tegenwoordig mooie grote cup bh's en bikini's kan bestellen. Zelf heb ik 2 winkels/webshops waar ik meestal mijn bh's haal en bikini's en wil deze graag met jullie delen.

Mijn bh's koop ik altijd bij de Zeeman omdat deze echt betaalbaar zijn en ik vind dat ze maandelijks met steeds mooiere bh's in de winkels komen. Waar ik 2 jaar terug alleen nog de keuze had uit simpel zwart, huidskleur of wit heb ik nu de keuze uit leuke grijze bh's met een roze strikje, rood met kant, roze met kant, blauw met strikjes en noem zo nog maar op. Elke Zeeman heeft weer een iets andere collectie maar vaak verschild het niet heel veel. Ik heb cup E en dat is dan wel de hoogte cup die je bij Zeeman kan halen maar ik vind al hun bh's perfect zitten zonder dat het knelt of vervelend zit. De omvang van Zeeman gaat zelfs tot 105 ( deze zijn wel snel uitverkocht ) De gemiddelde prijs van één bh bij Zeeman in de grote cupmaat is: € 7,99

Mijn bikini's koop ik sinds 2 jaar bij www.bonprix.nl ik geef wel als tip dat je deze wel voor de zomer moet bestellen ( Dit jaar had ik hem in mei binnen ) Bonprix heeft namelijk gewoon grote maten bikini's die er onwijs leuk uitzien ( Ook bh's tot cup F ) Bij Bonprix heb je ook nog vaak de keuze uit een laag broekje of hoog broekje en mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een iets hoger broekje waardoor ik uitkwam op de perfecte bikini voor mijn lichaam en dat voor € 24,99 ( Echt een koopje ) Ik wou laatst nog een tweede van deze bestellen maar helaas al helemaal uitverkocht dus dat word volgend jaar weer op tijd snuffelen want ik koop wel elk jaar een nieuwe zodat ik af kan wisselen.

0 comments:

Post a Comment