Wednesday, July 31, 2013

Review: Magnum no. 5 Stolen Kiss Appeltaart

 
 
Eindelijk hebben we hem dan gevonden de appeltaart magnum van de 5 kisses edition. Gisteren was ik samen met mams eerst even gezellig langs de Ikea geweest om wat dingen te kopen voor bij Jasper ( keukenspulletjes ) en daarna nog door naar Purmerend ( waar we heerlijk geluncht hebben ) en Landsmeer waar we bij C1000 onze boodschappen hebben gedaan o.a. alvast voor mijn verjaardag. Daar stond hij dan in de diepvries en ik moest hem meenemen om te proberen en ik heb hem net geproefd.

Inhoud:

Vanille ijs, appelsaus en kruidige stukjes appelgebak bedekt met een laagje witte chocolade. Oké de witte chocolade is altijd goed daar hou ik heel erg van en toen mijn eerste hapje en ik vond hem wel fris in mijn mond maar het tweede hapje en derde hapje viel tegen. Dit ijsje is wel echt een appeltaart ijsje je proeft deze smaak zeer goed maar ik proefde ook soms een speculaas smaak misschien dat dat komt door de stukjes kruidige appelgebak haha. Verder was het een prima ijsje maar néé zal hem zeker niet nogmaals kopen.


0 comments:

Post a Comment