Monday, July 1, 2013

Maandag 1 Juli 2013

We zitten alweer in Juli de tijd vliegt als een razende voorbij.. Rond half 9 werd ik wakker en zag dat de batterij van mijn telefoon bijna leeg was ( oplader lag beneden ) dus besloot nog even te liggen en dan mijn bed uit te gaan. Tien over tien word ik wakker en kijk op de klok whaaat dat kan niet zo laat al dus gelijk eruit gesprongen en wezen douchen. Beneden aangekomen dacht ik opeens pfff.. moet me folders ook nog lopen maar hoe lief papa had het gisteren al gedaan. Dus kon weer heerlijk aan de studie gaan. Vrijdag ga ik namelijk mijn eerste huiswerkopdracht opsturen voor een cijfer dus dan moet alle stof er goed in zitten. Zo wisselde ik het studeren af en toe af met bloggen en dan vliegt de tijd echt voorbij. Er moest een hele stapel uitgeprint worden dus besloot even alvast gehaktballen te maken via oma's recept en daarna weer door met de studie. Rond half 2 kreeg ik opeens weer een mailtje van Jasper zijn stiefmoeder dat de vakantie toch gewoon op zaterdag begon dus een beetje geïrriteerd naar Jasper gewhatsappt en die vond dat gewissel ook maar raar. Ga me niet teveel druk om maken ben ten slotte samen met Jasper. Voordat ik het wist was het alweer tijd om naar het werk te gaan dus nog even wat druifjes gepakt en om de fiets gestapt naar het werk. Ik was wat vroeger dan normaal dus even wat gedronken en aan het werk gegaan. Tot mijn verbazing moest ik afsluiten maar vond dat geen probleem was vorige week ook goed gegaan. Rond half 7 had een deel van het kassa personeel een Brandweeroefening dus moest ik dat even omroepen door de winkel. Die was goed verlopen dus kon ik weer verder met mijn werk. We liepen goed op schema dus konden op tijd naar huis tenminste dat dachten we want alarm ging af dus was uiteindelijk rond 21:00 pas thuis. Lekker even gegeten en de gehaktbal smaakte goed! Daarna nog even tv gekeken, gedoucht en nu lekker slapen!
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment