Friday, July 19, 2013

Donderdag 18 Juli 2013

Vandaag zou dan mijn "echte" officiële dag zijn bij het nieuwe filiaal dus dat is natuurlijk wel spannend ook omdat ik nu er heen ga fietsen maar nog niet echt de route ken. Rond 9 uur ben ik mijn bed weer uitgezweet ( blijft warm op zolder haha ) en heerlijk een frisse douche genomen. Mascara op, haartjes gedaan en werkkleding gepakt en naar beneden. Ondertussen even een broodje in de oven gedaan terwijl ik mijn dag artikel aan het typen was. De tijd vliegt ook altijd zo om dus het was half 11 en ik ging richting mijn werk. Er zijn namelijk twee routes die ik kan pakken en ik was van plan om eerste een wat langere route te nemen omdat ik deze kon maar ik dacht ik neem gewoon de spannende weg en zie wel hoe ik er kom via de andere route. Nou dit bleek een heerlijke route te zijn en voor mijn gevoel was ik er ook zo en dat was eigenlijk ook wel waar want in nog geen 20 minuutjes stond ik voor de deur. Daar sta je dan 3 kwartier te vroeg maar had ook zeker geen zin om buiten te blijven dus ben richting de kantine gelopen en heb daar met nog wat nieuwe collega's gebabbeld en dan is het zo tijd om aan het werk te gaan. De dag ging goed voorbij alleen wel even wennen om van een heel nieuw filiaal waar alles nieuw is naar een ander filiaal te gaan waar ze alles nog doen als de meeste filialen maar dat went vanzelf wel. De uren vlogen voorbij en toen was het alweer 17:00 mijn eerste officiële werkdag zat erop. Ik liep nog even richting de informatiebalie om te vragen of ze al iets wisten over mijn rooster van volgende week maar helaas daar was nog niets over bekend maar er zat wel een optie in dat ik vrijdag moest werken maar daar zou ik sochtends vroeg over gebeld worden of dat door ging of niet. Op mijn gemakkie weer richting huis gefietst en toen heerlijk op de bank neergeploft. Paps zat buiten in het zonnetje en mams ging bezig met het eten maken want we gingen heerlijk aan de wraps. ( Mams had een nieuw recept en dat viel bij ons allemaal wel in de smaak dus zal hem van de week even posten simpel maar lekker ) Na het eten kwam mams er achter dat ze nog sleutels van haar werk nog in haar tas had dus deze gingen we even brengen om daarna even langs de Mc Donalds te rijden voor een heerlijke McFlurry Magnum White! Thuis aangekomen hier heerlijk van genoten en daarna tv gekeken. Op Nederland 1 was er namelijk een programma waarbij mensen hun baan opgeven voor hun droombaan en deze week ging het over een oudere vrouw die haar baan als bibliothecaresse opzegde om een taartencatering te beginnen met Deense taartjes. Leuke aflevering waarin alles naar voren komt en het niet zo makkelijk is om even een onderneming te beginnen. Daarna heeft paps de afstandsbediening over genomen en ben ik heerlijk mijn bed in gedoken alhoewel het was weer heerlijk warm.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment