Sunday, July 28, 2013

Vrijdag 26 Juli 2013

Ik dacht al heerlijk weekend te hebben tot ik opeens om 9:00 de huistelefoon over hoorde gedaan dus ik dacht ach laat maar lekker gaan want als het een bekende is bellen ze mij wel mobiel. Toen ging mijn mobiel ook nog af en zag ik dat het mijn werk was dus gelijk twijfel moest ik nou vandaag wel werken?.. Ik nam de telefoon op en ze bleken erg hoog te zitten voor vandaag en vroegen of ik zo snel mogelijk richting het werk kon komen tot 14:00 nou geen probleem dus snelsnel onder de douche en op mijn fiets gestapt richting het werk. Om 9:45 zat ik al weer aan de kassa wel nog met mijn haren nat maar ze waren erg blij dat ik toch gekomen was. Rond half 12 zei een collega dat ik pauze had maar als je bij ons 4 uur werkt heb je geen pauze dus ik vond het vreemd maar ik moest toch maar gewoon met pauze gaan. Mijn leidinggevende belde terwijl ik boven zat en ik had al een vermoeden dat voor mij was en ja hoor mijn collega had een fout gemaakt maar zij vond niet erg als ik even iets at en dronk. ( Door het gehaast had ik namelijk ook nog niet ontbeten ) Daarna heerlijk doorgewerkt tot 14:00 en toen naar huis. Thuis aangekomen was mams natuurlijk al thuis en die zei ook lekker weer toch een paar uur erbij. Ik had toch nog wel trek in wat dus samen met mams even een saucijzenbroodje gegeten en de rest van de middag weinig. Rond 17:00 kwam mijn zus bij ons met heerlijke cupcakes die een moeder had gemaakt voor het afscheid van haar kind. ( Zij werkt op een kinderdagverblijf dus krijgt regelmatig lekkere dingen ) Daarna zijn we even naar de Albert Heijn gegaan om nog wat boodschapjes te halen voor de barbecue morgen en de cola was in de reclame dus deze heb ik alvast gekocht voor mijn verjaardag want ben over 2 weken alweer jarig. Eenmaal thuis aangekomen de boodschapjes opgeruimd en hebben we even gegeten. Daarna nog even gezellig gezeten om rond 20:00 te vertrekken naar Purmerend Weidevenne waar mijn zus me afzette bij de trein richting Hoorn en ik had mazzel want ik had net mijn kaartje gekocht en toen kwam de trein aanrijden dus snel de trap op en de trein in stappen. Eenmaal in Hoorn aangekomen bij Jasper ben ik zo snel mogelijk de douche ingestapt want had het best warm en daarna hebben we heerlijk tv gekeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment