Wednesday, July 24, 2013

Dinsdag 23 Juli 2013


Vandaag ben ik 2 jaar samen Jasper en na een jaar met ups and downs is het toch wel duidelijk dat ik heel véél van hem hou. Néé we gaan er niets aan doen ik vind het momenteel meer dan genoeg om lekker in het weekend samen te zijn en van elkaar genieten want we zijn al een paar maanden zonder elkaar geweest. Het was ook weer een warm dagje pfoeh maar sochtends heerlijk een douche genomen en daarna naar beneden gegaan. Eerst een broodje gegeten om daarna weer aan mijn studie te gaan namelijk het nieuwe hoofdstuk. Ik merk wel door die warmte dat mijn concentratie minder is maar verder ging het goed. De tijd vloog voorbij en toen kwam mams alweer thuis van haar werk. De rest van de middag weinig gedaan want het was daar simpelweg gewoon te warm voor. Rond 14:00 heb ik even nog wat mascara opgedaan en mijn werkkleding bij elkaar gezocht om 15:00 op de fiets te stappen richting mijn werk. Vandaag moest ik even op de fiets van mijn mams aangezien mijn fiets naar de fietsenmaker moest. Het was echt erg warm om te fietsen en al helemaal met een fiets waaraan je helemaal niet gewend bent maar ondanks alles was ik weer veels te vroeg op mijn werk dus verveelde me een beetje en maakte een foto van mezelf met de instaweather app. Ondertussen nog wat gefacebookt en toen was het 16:00 tijd om aan het werk te gaan. Ik zat echt net op mijn plekkie toen mijn collega naar me toe kwam of ik misschien tot sluit kon werken omdat er bij een collega iemand plotseling was overleden nou dat vind ik geen probleem en ik dacht mijn mams heeft het vanzelf wel door dat ik langer moet werken. De avond verliep vlekkeloos en voordat ik het wist was het tijd om de winkel te sluiten. Wel even wennen want zij doen er wel langer over om af te sluiten waardoor ik pas rond 20:45 buiten de deur stond. Toen ik mijn fiets van het slot wou halen en ik had natuurlijk mijn mams haar fiets mee en haar sleutel en wat bleek die paste niet. Ik mijn mams whatsappen maar die reageerde niet dus dacht na 10 minuten ik zal maar eens bellen oftewel mijn paps moest naar mij toe fietsen met de goede sleutel. Na 20 minuten was hij bij mij en konden we samen richting huis. Thuis aangekomen inmiddels alweer half 10 heb ik gegeten en voor de rest nog even tv gekeken om daarna heerlijk mijn bed in te duiken ( Niet dus het was weer bloedheet )



Liefs x

0 comments:

Post a Comment