Monday, July 29, 2013

Zondag 28 Juli 2013

Sunday morning! Pfff.. om 6 uur was ik al wakker en ik weet niet wat ik had maar opeens zo'n zweet aanval haha ik had het bloed heet dus heb de ventilator gepakt en bij mijn gezicht neergezet en toen koelde ik langzaam maar zeker af. Jasper was trouwens echt een draaitol vannacht ben dat niet gewend van hem waardoor ik hem af en toe even een zetje moest geven dat hij op zijn eigen helft ging slapen. Om half 9 werd ik weer wakker en toen had ik het ook wel gehad dus ben gaan facebooken, twitteren en tiny tower gespeeld. Rond half 10 ontwaakte Jasper en heeft hij de broodjes in de oven gedaan. Samen heerlijk gegeten en ik ben daarna onder de douche gestapt want voelde me best wel vies na zo'n nacht en Jasper ging natuurlijk weer even xboxen. We hadden echt zo'n luie zondag dus liepen ook in onze slaapkleding en keken ondertussen nog een filmpje. Daarna zijn we op de Wii U Pikmin 3 gespeeld en het leek me eerst echt een kinderachtig spel maar het is zo'n leuk spel met een leuk verhaal haha. Je moet namelijk op zoek naar van alles en nog wat namelijk fruit om de dag door te komen, bruggen bouwen, beesten verslaan, poppetjes redden etc. De tijd vliegt echt om als je even een spelletje aan het spelen bent dus het was zo alweer tijd om aan het eten te gaan. Jasper ging heerlijk kipburgers voor ons maken en ik controleerde ondertussen nog even mijn facebook en daarna zijn we heerlijk samen gaan eten. De rest van de avond nog wat tv gekeken en ook nog Pikmin gespeeld en daarna heerlijk naar bed gegaan.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment