Tuesday, July 2, 2013

Dinsdag 2 Juli 2013

Ik wéét niet wat ik heb hoor de laatste tijd vanmorgen wou ik er om half 8 uit maar werd een kwartier later wakker. Dus aangekleed, mascara erop, haartjes geborsteld en de werkkleding bij elkaar gezocht en toen naar beneden. Omdat ik al wat later wakker was kon ik ook al snel weer naar het werk. Fiets naar buiten en rustig fietsen naar de winkel. Aangekomen in de winkel mezelf omgekleed en aan het werk gegaan. Toen ik beneden kwam ging een collega weg dus ik vroeg me af waarom en het bleek dat er iemand naar huis moest omdat het te rustig was dus ik mocht achter de zelfscan. De ochtend verliep goed al was het wel rustig dus was ik ook blij dat het 12:00 was en ik overgenomen werd door mijn collega. Er was nog een dekadrive dus heb ik deze nog even gelopen en toen was het 13:00 mijn werkdag zat er weer op voor vandaag. Boven aangekomen bleek er taart te staan voor iedereen in het bedrijf dus samen met mijn collega Ayla hebben we even een stukje taart gegeten en toen ben ik richting de Primark gefietst. Ik had namelijk nog spijkerbroeken nodig want hier was ik zondag niet voor geslaagd dus hoopte nu wel te slagen. Ik had mijn fiets neergezet dus zag dat de Kijkshop sales had omdat ze gaan verbouwen en toen kwam ik zulke snoezige oorbellen tegen en dat voor € 2,- dus meegenomen en naar de Primark gelopen. Daar binnen gekomen was het ook zo'n chaos net als in Rotterdam en helaas alleen maar kleine maatjes spijkerbroeken oké het was ook al laat. ( Vrijdag maar nog een poging doen ) Daarna naar de Deen gefietst om nog wat boodschapjes te halen want vanavond ging ik pannenkoeken maken voor me paps, zus, haar vriend en mezelf. Daar de boodschappen gehaald en toen naar huis waar ik eerst even een broodje heb gegeten want het was alweer half 3. Nadat ik uitgegeten was ben ik gelijk begonnen met het pannenkoekenmix maken en toen gaan bakken. Na 1 1/2 uur had ik een heerlijke grote stapel pannenkoeken gemaakt en was het half 5 en kwam paps binnen. Vlak voor het eten heb ik nog even samen met mams een boodschappenlijstje gemaakt en mijn wat-neem-ik-mee-op-vakantie lijstje ( zie mijn blogartikel van vandaag ). Daarna heeft de paps de pannenkoeken nog even opgepiept en hebben we heerlijk gegeten. Ik had vanavond eigenlijk nog ook een brandweeroefening maar omdat ik er gisteren bij aanwezig was hoefde ik er niet voor terug te komen. We zaten ondertussen RTL Boulevard te kijken en toen kwam: Heel Holland bakt ervoor dus bedacht ik me opeens dat ik de aflevering nog terug moest kijken dus heb hem gelijk terug gekeken en ging over koekjes deze week. Aankomende week gaat het over desserts. Ondertussen waren mijn zus en haar vriend ook al binnen en gingen aan de pannenkoeken. De rest van de avond lekker voor de tv gehangen en zo maar ééns mijn bedje opzoeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment