Friday, July 19, 2013

Vrijdag 19 Juli 2013

Ik was alweer vroeg wakker door de warmte op zolder dus ben ik maar een beetje op mijn telefoon gaan rotzooien en wat bleek Jasper was ook al wakker want hij moest vroeg beginnen dus even met hem gewhatsapperd en toen is hij aan het werk gegaan. Ik had het bloed heet dus deed mijn zolderraam open maar ook dat hielp niet veel dus dat betekend dat ik vanavond echt met de ventilator aan ga slapen. Ik viel maar niet meer in slaap en mede omdat ik door mijn werk gebeld kon worden om toch vandaag nog te werken dus daar zit je eigenlijk op te wachten.. Rond 9 uur was ik nog niet gebeld dus dacht ik ga maar lekker douchen en mijn gangetje. Nadat ik daar klaar mee was nog géén telefoontje dus verwachte ook niet meer te hoeven werken vandaag maar zolang het nog geen half 12 is kan alles nog gebeuren. Daarna ben ik even naar het winkelcentrum gefietst om bij de visboer lekkerbekkies te halen en een broodje voor mezelf. Thuis aangekomen was het inmiddels al half 11 dus ben ik lekker gaan eten en nu was het wel duidelijk ik hoefde vandaag niet te werken. In de ochtend druk bezig geweest met mijn blog en wat gesnuffeld op internet en toen kwam mams alweer van de werk en de tandarts. Haar gebit is tijdelijk gemaakt dus ze kan weer redelijk normaal eten en ze had een heerlijke durum döner meegenomen met lekker veel groenten erin. Toen ging opeens mijn telefoon af en dat bleek mijn werk te zijn met mijn rooster van volgende week dus snel pen en papier bij elkaar gezocht en mijn tijden opgeschreven. De rest van de middag rustig aan gedaan want het was echt weer erg warm totdat het wat bewolkter werd en toen zijn mams en ik nog even gaan tanken en langs de winkel gegaan. Mijn mams had namelijk een drankje Mogu Mogu en deze was te koop bij Deen en die wou ze even inslaan. ( Binnenkort een artikel over te lezen ) Rond 17:00 kwam paps thuis en hebben we gelijk gegeten want hij bleek pieperdienst te hebben vanaf 18:00. Het was net 18:00 en toen kwamen de eerste 2 telefoontjes al binnen dus paps aan het werk en mams en ik hebben Heel Holland Bakt gekeken de halve finale. Paps is even thuis geweest maar nadat we lekker tv aan het kijken waren met een toastje en brie kwam er weer een telefoontje en is hij weer onderweg. Nu nog even the best of got talent kijken en straks maar eens kijken of ik het vol hou op zolder en anders gewoon die ventilator aan.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment