Friday, July 19, 2013

Review: Coolbest Premium Orange Pulp Free

Ik ben echt een sinaasappelsap drinker en natuurlijk vers is altijd lekkerder dan uit zo'n pak maar ik vind dat Coolbest altijd wel in de buurt komt. Enige nadeel vind ik altijd als er teveel pulp in een sinaasappelsap zit en je constant moet kauwen in plaats van lekker om je gemakkie een glas koude sinaasappelsap te kunnen drinken maar Coolbest is nu met een variant gekomen zonder pulp en ik was hier erg nieuwsgierig naar dus toen ik hem van de week tegen kwam in de supermarkt moest ik hem toch meenemen om uit te proberen.

Mijn mening:

Nou.. ik heb hem dus geprobeerd en hij viel heel erg tegen waar is die heerlijke smaak gebleven? Het was voor mij dus wel duidelijk dat mede door de smaak van de pulp die erin zit de sinaasappelsap lekker blijft maar zonder is het net of ik een goedkope sinaasappelsap heb waar flink mee geknoeid is. Néé ik ga deze zeker niet meer kopen dan maar even doorbijten met het pulp maar dat maakt echt de smaak!



Volgens www.coolbest.nl:

CoolBest Premium Orange Pulp Free bevat uitsluitend het sap van de beste sinaasappels van speciaal geselecteerde boomgaarden in Brazilië. Dit zijn dezelfde heerlijke sinaasappels als in de reguliere Premium Orange, het enige verschil is dat dit sap geen vruchtvlees bevat. CoolBest Pulp Free is dus het perfecte sap voor iedereen die wel van sinaasappelsap houdt, maar minder van vruchtvlees. Tijdens het volledige proces van plukken tot supermarkt blijft CoolBest Premium Orange Pulp Free continue gekoeld. Zo blijven smaak en kwaliteit optimaal bewaard. CoolBest Premium Orange Pulp Free heeft net als CoolBest Premium Orange een frisse milde smaak en bevat uitsluitend de van nature in sinaasappels aanwezige suikers.

Toch nieuwsgierig geworden hij is vanaf nu te koop in de supermarkt bij jou in de buurt.

1 comments:

mrkdvsn said...

https://miszzbloggie-bay-net.blogspot.com/2013/04/review-bros-melk-praline-en-melk-caramel.html?showComment=1572697645588#c5722966012779894997

Post a Comment