Thursday, July 4, 2013

Woensdag 3 Juli 2013

Het is alweer woensdag! Even wezen blijven liggen tot een uur of 9 en daarna een heerlijke warme douche genomen om daarna naar beneden te gaan. Beneden zat mams ook al want vandaag moesten wij alle twee om 12:00 beginnen dus een ochtendje samen. De hele ochtend heerlijk rustig aan gedaan want je kan ook weinig doen even naar een winkel zit er niet in dus rond 11 uur nog even een pannenkoekje van gisteren gegeten en toen mijn werkkleding bij elkaar gezocht. Half 12 de fiets op gestapt en op naar het werk. Ik vind dit echt geen fijne tijd van 12:00 tot 16:00 werken maarja het is wel weer 4 uur werk dus gewoon even doorbijten. Op het werk aangekomen bleek het al vanaf vanmorgen heel druk te zijn en dat bleek ook smiddags weer wat een drukte en ik was erg blij dat het ik overgenomen werd en dat ik naar huis mocht. Ik stond namelijk zelfscan en dan help je als het wat drukker is ook de mandjes maar het was gewoon niet te doen dus de mandjes stapelde maar op en op dus als er even een momentje rust was nam je die ook en weer aan de slag. Mijn collega liep nog in de winkel dus daar nog even mee gebabbeld en toen naar boven uitgeklokt en richting huis. Thuis aangekomen was mams er ook nog niet dus even wat gedronken en toen ging de deur open. We waren allebei best wel moe dus toen paps thuis kwam heeft hij heerlijk knoflooksaus gemaakt en zijn we aan de Turkse pizza's gegaan. Nadat we uitgegeten zijn hebben we even boodschapjes gehaald bij mijn winkel en toen weer naar huis. Thuis aangekomen nog een heerlijk ijsje gegeten en voor de rest rustig aan gedaan.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment