Thursday, July 25, 2013

Review: Mogu Mogu Drink


Deze review over het Mogu Mogu drankje schrijf ik nadat mijn moeder in aanraking was gekomen met dit drankje omdat zij dorst had en daarna heel erg benieuwd was wat voor andere smaken er allemaal zijn. Nadat ik net op de website keek van www.mogumogu.nl zag ik dat er buiten de 4 smaken die wij geproefd hebben er nog 3 andere smaken zijn maar deze waren niet te koop in de supermarkt waar wij Mogu Mogu gekocht hebben. Hieronder de 7 smaken:

- Mogu Mogu Coconut
- Mogu Mogu Lychee
- Mogu Mogu Peach
- Mogu Mogu Pineapple
- Mogu Mogu Mango
- Mogu Mogu Orange
- Mogu Mogu Strawberry
- Mogu Mogu Grape

Dit drankje is niet besteed voor mij omdat ik niet hou van nata de coco. Dit zijn stukjes die lijken op gelei en in jouw drankje zitten het is gemaakt van kokoswater gemaakt of kokosmelk. Puur voor mijn artikel heb ik wel alle drankjes geproefd want ik wil qua smaak wel mijn eerlijke mening geven. Wij hadden de smaken: Aardbei, Mango, Lychee en Ananas. Aardbei vond ik heel erg smaken naar de aardbeien wicky drink en daar ben ik ook al niet weg daarin tegen mijn moeder vind de aardbeiensmaak heerlijk. De mango was een heerlijke frisse smaak je proefde ook echt mango hier waren mijn moeder en ik het beide over eens net als de ananas ook heerlijk verfrissend. Ten slotte nog de Lychee néé néé néé ik sla deze over het rook of ik een flacon parfum open maakte en dat wil je toch niet drinken.

Waar te koop?

Wij hebben deze 4 smaken gekocht bij de Deen bij ons in de buurt maar gisteren waren wij bij een andere Deen en daar hadden ze maar 2 smaken te koop dus het verschild per filiaal. Verder kan je het kopen bij de groothandel, xenos of bij een toko. Verschillende horecabedrijven zullen het tegenwoordig ook verkopen maar dit zal verschillend zijn. De prijs bij de Deen was € 0,89 per flesje.

0 comments:

Post a Comment