Thursday, July 4, 2013

Winkelcentrum Middenwaard

Per toeval kwamen mijn moeder en ik eens terecht in Heerhugowaard waar er een heel leuk overdekt winkelcentrum bleek te zijn namelijk Middenwaard. Met ruim 50 winkels is dit echt een leuk winkelcentrum om een dagje naar toe te gaan. Een greep uit de winkels vind je hieronder:

* Albert Heijn
* Action
* Bart Smit
* C&A
* Cook & Co
* Didi
* Douglas
* H&M
* Hema
* Jack & Jones
* MS Mode
* Op=Op voordeelshop
* Promiss
* Wonder's Eten en Drinken
* Xenos
* Zeeman

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar voor het gehele winkelaanbod kijk even op: www.middenwaard.nl. Ik ben er vandaag weer even geweest met mijn moeder en oma en heb een geweldige dag gehad en geef toe hier moet je niet wekelijks heen maar zo 1x in de 3 maanden is het zeker een zeer leuk winkelcentrum en heerlijk lunchen bij Wonder's is altijd goed toch. Met wel vijf parkeergarage's zit er zeker een parkeergarage voor jou erbij en nog betaalbaar ook.

Openingstijden & Adres:


Maandag: 13:00 - 18:00
Dinsdag: 9:30 - 18:00
Woensdag: 9:30 - 18:00
Donderdag: 9:30 - 18:00
Vrijdag: 9:30 - 21:00
Zaterdag 9:30 - 17:00
Zondag: 12:00 - 17:00
( laatste zondag van de maand )

Middenwaard 102
1703 SH Heerhugowaard

0 comments:

Post a Comment