Tuesday, July 16, 2013

Dinsdag 16 Juli 2013

 
Best raar idee dat ik gewoon twee weken vakantie heb in plaats van één door het gehele gedoe met mijn contract maar helaas moet ik het accepteren dus tijd om van alles en nog wat te doen. Rond 9 uur ben ik eruit gerold en heb ik even een lekkere douche genomen, een broodje gegeten en daarna het oud papier in mijn fiets gedaan. Nadat ik daar klaar mee was ben ik richting de papierbak gegaan en heb daar alles in gedaan en toen naar De Deen gefietst. Bij de Deen zit ook de Kruidvat dus heb daar eerst even gekeken maar was niets bijzonders dus daarna boodschapjes gedaan bij de Deen. Niet normaal tegenwoordig een paar boodschapjes halen je bent zo € 20,- kwijt en dan heb je nog niet eens een tasje vol. Daarna nog even naar de bakker brood gehaald en toen weer naar huis. Thuis aangekomen de boodschapjes opgeruimd en heb ik eerst even aan mijn blog gewerkt even wat opfrissen met een nieuwe lay-out en een nieuw artikel verder nog wat schoenen op marktplaats gezet omdat ze anders maar blijven staan in mijn kast. Nadat ik tevreden was met mijn blog kwam mijn mams alweer binnen en hebben we samen heerlijk even een broodje gegeten en ben ik daarna aan mijn studie gegaan. Ik keek op mijn studieschema en toen bleek ik toch eerder met mijn casusopdracht klaar te moeten zijn dan ik had verwacht dus hard aan het werk en binnen een paar uur had ik dan mijn casusopdracht af ben heel erg benieuwd of ik het goed heb gedaan want was een pittige opdracht maar dat horen we over een aantal dagen. Toen was het tijd voor even een stukje ontspanning dus heb ik een aardbeiencake gemaakt met de aardbeiencakemix die ik had gekocht tijdens mijn bezoek in Aardbeienland te Horst. Tijdens het kloppen zag ik opeens dat er stukjes aardbei in de mix zat en dat maakte mij nog nieuwsgierig naar de smaak. Na 55 minuten ging dan het wekkertje af en de cake was klaar wat rook hij heerlijk en nadat we hem een kwartiertje hadden af laten koelen kon ik niet wachten om hem te gaan proeven. Samen met mams terwijl de cake nog erg heet was hebben we hem geproefd en hij was heerlijk zo jammer dat we deze mix niet hier kunnen kopen haha. Daarna nog wat gerommeld aan mijn blog en op facebook gekeken en toen was het alweer tijd om te eten. Mijn zus was er ook al dus hebben we gezellig even samen gegeten en een uur later kwam haar vriend ook van zijn werk. Met zijn allen nog een stukje aardbeiencake als toetje gegeten en iedereen was enthousiast. Ondertussen kwam Pieter de  vriend van mijn zus met een nieuw spelletje Tiny Tower en ik ben fan een leuk maar simpel spelletje maar leuk als je even niks te doen heb. De rest van de avond rustig aan gedaan heerlijk tv gekeken en daarna mijn bedje induiken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment