Tuesday, July 23, 2013

Zondag 21 Juli 2013


Goodmorning! Het is alweer zondag en vandaag zou de "echte" warmte in ons land komen dus Jasper en ik besloten lekker vandaag rustig aan te doen. Jasper lag nog in bed dus heb ik even de broodjes in de oven gedaan en ondertussen nog even TinyTower gespeeld. De broodjes waren klaar en Jasper kwam zijn bed uitrollen en samen hebben we even gegeten. Het was voor ons echt zo'n lazy sunday we hadden nergens zin in dus terwijl ik bezig was met mijn blog ging Jasper even op de xbox of zat hij te leren. Rond half 6 gingen we naar Jasper zijn stiefmoeder want zij was van de week jarig geweest en vierde haar verjaardag. Pff.. wat een hitte kregen we toen opeens in onze gezicht maar gelukkig ze wonen om de hoek dus we waren er zo. De hele familie zat er en ik zag ze nu weer eens want doordat Jasper en ik elkaar weinig zagen heb ik een aantal verjaarden gemist dus voor mij ook wel weer een beetje raar om binnen te stappen. We kregen een stukje taart ( zij maakt altijd alles zelf ) en toen zijn we snel naar buiten gewandeld om te kijken of daar nog wat verkoeling was maar néé ook daar was het warm dus dat werd echt stil zitten en niks doen. Buiten was het wel gezellig met twee neefjes van Jasper zijn stiefzusje ( Ja heel gedoe haha ) en toen was het alweer tijd om te eten.. Nou zoveel heb ik niet gegeten want ik ben nooit echt weg van haar eten maar probeer het wel. Nadat ik eindelijk me bord leeg had zat Jasper nog te dollen of ik niet meer moest en ik schudde gelijk nee nee! Na een paar uur hadden we het wel weer gezien en besloten we weer naar Jasper zijn huis te gaan. Daar aangekomen was het heerlijk koel dus hebben we samen even een filmpje gekeken. Inmiddels had ik toch echt nog wel trek in wat dus besloten we nog even heel slecht naar de Mc Donalds te rijden. Nadat we heerlijk gegeten hadden was ik best wel moe dus ben ik lekker mijn bed in gedoken en is Jasper verder gegaan aan zijn studie.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment