Sunday, August 11, 2013

10 Augustus 2013 Mijn 21e verjaardag

Na bijna twee weken niets meer gepost te hebben word het weer tijd om wat van me te laten horen en waarom ik zolang niet online ben geweest. Ik had het namelijk erg druk met mijn werk waardoor ik laat thuis was en géén tijd meer had om op mijn computer te gaan en een blogartikel te posten en als dat een paar dagen erin sluipt blijft het zo door gaan en zo zien we maar met als resultaat al bijna twee weken geen blogartikel van mij online. Ik heb het wel echt gemist van de week wou ik steeds al mijn laptop erbij pakken en een artikel schrijven maar iets hield me toch tegen ik zou echt even niet weten wat het was maar ik ben weer helemaal terug! Ik ga ook zodra ik een dag vrij ben wat voor werk doen zodat als ik wat minder tijd heb ik gewoon een artikel online kan plaatsen. Overigens ondanks dat ik niets online plaatste had ik wel nog veel bezoekers en dat vond ik super leuk dus voor jullie blijf ik zeker doorschrijven.


De titel verraad het al ik was gisteren jarig en ik werd 21 jaar! Het was best een rare dag want ik moest gewoon aan het werk dit kwam mede omdat ik natuurlijk ben overgeplaatst naar een ander filiaal waar ik wel gewoon vrij had gekregen op mijn verjaardag en hier bleek ik al ingeroosterd te zijn, Gelukkig hoefde ik maar tot 13:00 tenminste dat dacht ik maar dat werd uiteindelijk 15:00. Snachts had Jasper mij ook nog wakker gemaakt om mij te feliciteren echt onwijs lief en kreeg van hem toen al een paar cadeautjes namelijk oorbellen en twee kussens. Nadat ik klaar was met werken ben ik snelsnel naar huis gefietst waar mijn zus ook al zat en ik van haar ook cadeautjes kreeg en mijn ouders. Mijn ouders, zus en haar vriend gaven mij cadeaubonnen van de H&M altijd goed op shoptegoed te krijgen want dan kan ik het niet uitgeven aan iets anders dus daar was ik super blij mee. Verder had mijn zus nog als kleinigheidje servetjes gegeven met 21 erop en een button ( deze moest ik natuurlijk dragen ) verder kreeg ik ook nog het flesje met mijn naam van Coca Cola light want deze had ik wel in gewone cola maar nog niet in de light vorm. Jasper was ook nog naar de winkel gegaan want hij was nog niet klaar met mij verwennen en toen kreeg ik van hem echt een onwijs mooie ring waar ik super blij mee ben echt iets wat heel goed bij mij past. Verder ook nog een cadeaubon voor een avondje naar de film en een leuke dansdvd. 


Ik ben me daarna om gaan kleden want na een dagje werken had ik gewoon behoefte om even wat leuker gekleed te zijn en toen naar beneden om mijn taart aan te snijden die ik besteld had en hij was echt prachtig deze banketbakkerij is een begrip in Zaandam maar ik had hier nog nooit taart vandaan gehaald nou het was een succes ik ben helemaal fan. We hebben er heerlijk van gesmikkeld en toen belde opa & oma aan en van hun kreeg ik geld voor mijn verjaardag ( dit zal vast en zeker ook gebruikt worden voor leuke kleding ) al snel daarna kwamen mijn neef en vriendin ook binnen en ook van hun kreeg ik geld. Rond half 6 is mijn paps begonnen met barbecueën en de vriend van mijn zus kwam inmiddels ook binnen gewandeld. We hebben echt heerlijk gegeten en iedereen zat met een volle buik op de bank. Mijn facebook stroomde ook over met lieve berichtjes van iedereen dus ik voelde me echt wel jarig.




Nou vanaf vandaag zal ik dus weer vaker online zijn en willen jullie nog een bepaald artikel online of hebben jullie vragen stel ze gerust via een comment of emailbericht.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment