Thursday, January 31, 2013

Week 4: Afvallen met Weightwatchers

Ik ben zo benieuwd hoeveel ik afgevallen ben deze week want heb echt echt goed me best gedaan. Ik ren bij wijze van spreken naar de weegschaal en spring erop... Wacht Wacht ( digitale weegschaal moet even opstarten ) Ja hoor! 6 ons eraf dit is veel beter dan vorige week. Dit betekend dat ik nu 1,8 kg kwijt ben wat ben ik blij dat ik deze stap genomen heb begin me ook steeds meer en meer lekkerder in me vel te voelen.

Hoe nu verder met week 5?
Ik wil natuurlijk volgende week de 2 kg eraf aantikken dus dan moet ik zeker 2 ons afvallen is zeker te doen naar mijn mening maar eerst zien dan geloven haha. Merk ook dat ik mijn beweging steeds vergeet op te schrijven bij mijn dagelijkse eetgedrag dus hier moet ik aan gaan denken want anders denken jullie dat ik afval en niet beweeg. Het water drinken is ook goed gegaan op een enkele dag na dat ik op 7 glazen water uitkwam maar die ik uiteindelijk savonds dan vaak toch nam en wel op 8 uitkwam. Ik moet wel nog een beetje spelen met mijn voeding want daar gaat het nog niet goed in maar maandag heb ik wel lekker kunnen genieten van een stukje taart dat is een voordeel van Weightwatchers dat kan zo nu en dan gewoon. Door wat omstandigheden wouden soms mijn artikels niet online komen ik ga me best doen dat dit niet meer zal gebeuren. Ik ga nu weer lekker aan een broodje en dan naar me werk! Fijne dag verder en succes met afvallen!

Reageer gerust op mijn artikels dat kan gewoon als bezoeker als je onderaan mijn blog kijkt staat daar een functie om te reageren voor iedereen beschikbaar.

0 comments:

Post a Comment