Tuesday, January 22, 2013

Vaseline Aloe Fresh Bodylotion

Ik ben de laatste tijd erg zoekende naar bodylotions en nu kwam ik de bodylotion tegen van Vaseline. Vaseline is een heerlijk merk wat bij veel mensen bekend staat voor o.a je lippen mee in te smeren en ik geef toe dat doe ik ook regelmatig. Vandaag ga ik de Vaseline Aloe Fresh testen maar deze heb je in 2 varianten de gewone en de plakt niet variant beide heb ik getest. Om de 2 varianten goed uit elkaar te halen noem ik de gewone variant Vaseline 1 en de plakt niet variant Vaseline 2.

Eerst ga ik het hebben over Vaseline 1 die ik getest heb dit was een wat dikkere bodylotion dan Vaseline 2 deze kwam gelijk de fles uit zonder te knijpen. ( waarschijnlijk om het plakken te voorkomen ) Beide bodylotions smeren goed en trekken heerlijk in je huid en zie eerlijk gezegd niet het verschil van het niet plakken op je huid want na ca. 2 minuten is de bodylotion goed in je huid getrokken en plakt dus niet. Dan over de geur mmmm.. Heerlijk! Een lekker fris komkommergeur wat denk ook goed voor je huid zal doen als het een zomerse dag is geweest waarbij je lekker van de zon hebt genoten want beide bodylotions zijn verfrissend op je huid.

Zou ik het product aanraden?
Ja, ik ben heel erg enthousiast en kan haast niet wachten om het product weer te gebruiken het voelde als een kleine spa-behandeling

0 comments:

Post a Comment