Saturday, January 19, 2013

Resultaat na 2 weken afvallen met WW

Na toch weer wat uitstel om de batterijtjes te halen voor de weegschaal heb ik me uiteindelijk donderdagochtend gewogen net als 2 weken terug en ik was blij maar ook weer niet. De weegschaal gaf - 1,2kg aan en dat was heel fijn alleen ik weet zeker dat het meer had kunnen zijn want echt streng ben ik niet echt voor mezelf geweest!

Ik had een aantal doelen voor mezelf gesteld zoals het water drinken nou zoals jullie kunnen mee kijken dagelijks met mijn eetgedrag heb ik van de 14 dagen maar 1 dag echt de 8 glazen water gedronken. Als ik dit nu ook schrijf schaam ik me diep. Ik wil het zelf afvallen het hoeft niet en dan toch hou ik mezelf er niet aan. Verder de buikspieroefeningen ging de eerste week goed ( vergat het alleen steeds op te schrijven ) maar de 2e week zat ik in een dipje als ik in bed lag had ik er gewoon geen zin in en dat terwijl ik deze hele week gewoon nog vrij ben.

Hoe nu verder?
Ik ben trots op mezelf dat ik 1,2 kg lichter ben maar ik wil nog meer me best gaan doen en dat water drinken moet nu gewoon in me vaste schema komen! Ook merk ik aan mezelf dat het van me afschrijven ook helpt ik vind het heelfijn om dagelijks even op te schrijven wat ik gegeten heb ( ja daar horen ook het slechte eetgedrag bij ). Ik zal nu wekelijks een stukje schrijven over hoe me week gegaan is met mijn goede en foute mometen.


0 comments:

Post a Comment