Friday, January 18, 2013

Himalaya Gentle Face Wash Gel

 


Als ik aan een Face Wash denk dan komt het merk Himalaya bij mij als eerste naar boven dit is zo een heerlijke gel die gelijk je hele huid voed. Verder kan je de Wash Gel gebruiken onder de douche maar ook als je even zit te ontspannen in bad. Mijn flesje is alweer een verouderde versie maar werkt naar mijn mening nog super goed. Ik zou ook de andere producten aanraden van Himalya onder ander de scrub die is echt perfect voor je huid om van oneffen heden af te komen.

Hoe te gebruiken?
- Je maakt je gezicht goed nat met water en breng vervolgens de Face Wash over je gehele zicht en laat dit even een paar minuten zitten. Was het daarna goed van je gezicht af en dep je gezicht zachtjes droog.

Het product?
- De Face Wash Gel voelt echt als een gel aan en vooral fijn als hij extra koud is ( zomers zou ik hem daarom ook even in de koelkast zetten voor je hem gebruikt )

Waar te koop?
- De Tuinen

0 comments:

Post a Comment