Friday, January 11, 2013

Tips dagje weg in Groningen!



Juli 2011 ben ik samen met mijn vriend in Groningen geweest en hebben wij daar genoten van een lang weekend weg. Terwijl ik in groningen was heb ik samen met hem een hele leuke tijd hier gehad en wil graag mijn tips met jullie delen.

1. Overnacht bij van der Valk in Zuidbroek. ( Deze van der Valk straalt echt luxe uit met een heerlijke badkamer en de ontbijtservice is ook super )
2. Ice-Fondue van der Valk in Zuidbroek. ( Als je dit nooit hebt gedaan raad ik het zeker aan het is zo een belevenis en heerlijk! Van een stukje fruit met chocolade naar een klein ijstoetje wat niet koud is voor je tanden )
3. Lenie 't Hart ( Een leuk bezoekje brengen bij de zeehonden die hier verzorgd worden vooral leuk voor kinderen en als je van dieren houd )
4. Winkelen in Groningen ( Groningen heeft een breed winkelgebied waar voor ieder wel wat wils is )
5. Theemuseum ( Hou je van een heerlijk bakje thee en wil je hier alles over weten ga dan even langs in het theemuseum en je komt de gekste dingen tegen )

Dit is mijn top 5 van favorieten uitstapjes in Groningen. Als jullie nog leuke uitstapjes kennen in Groningen of een andere plaats laat het me vooral weten.

0 comments:

Post a Comment