Tuesday, January 15, 2013

Rimmel Lasting Finish Nail Polish Wine


Ik was op zoek naar een een nagellakje wat mooi staat in de winter maar niet gelijk een grauwe winterse kleur geeft. Na wat nagellakjes geprobeerd te hebben is de Rimmel London Lasting Finish Wine 035 mijn favoriet. Hieronder zal ik een kleine review geven over de nagellak.






Deze nagellak is te verkrijgen in wel 18 kleuren en verkrijgbaar in de drogisterijen voor maar € 4,99 per stuk een goed budgetmerk dus. Als er interesse is naar de andere kleuren kan ik deze ook laten zien maar omdat een groot deel van de collectie bestaat uit zomerse frisse kleuren vond ik ze voor de winterse periode niet geschikt. Hiernaast op de foto heb ik 2 laagjes van de nagellak voor een nog iets donkerder kleur kan je 3e laagje eroverheen doen voor een nog mooier resultaat. Wat echt een voordeel is dat de nagellak heel snel droogt en dat je niet uren hoeft te zitten nadeel alleen dat je veel laagjes over elkaar moet dragen voor een mooi resultaat.


0 comments:

Post a Comment