Tuesday, January 22, 2013

L'oreal Studio Silk & Gloss Hotstraight Spray



Vandaag heb ik de L'oreal Studio Silk & Gloss Hotstraight Spray getest aangezien ik mijn haar föhn gebruik ik graag een spray die mijn haar beschermd tegen de hitte vandaar dat ik dit product ben gaan uitproberen want heel veel spray's beloven heel veel maar maken het vaak niet waar.

De L'oreal Studio Silk & Gloss Hotstraight Spray kalmeert en beschermt je haar nadat je deze hebt geföhnt of gestijlt en dat is natuurlijk wat wij als vrouwen graag willen.

Hoe het product gebruiken?
Gebruik de spray op ca. 15 cm van je haar en verdeel dit goed op vochtig haar. ( vergeet vooral je haarpunten niet ) Begin vervolgens met het föhnen van je haar gewoon op de manier hoe jij het het beste vind werken. Nadat je haar droog is kun je er nog voor kiezen om je haar te stijlen of even met een borstel door je haar te gaan.

Naar mijn mening is mijn haar wel zachter en iets glanzender geworden en beschermt hij mijn haar ook goed. Ik heb geen krullend haar dus weet niet of het product daar ook goed geschikt voor is maar voor licht krullend / stijl haar is het product perfect.

Zou ik het product aanraden?
Ja, vooral voor mensen met licht gekruld/stijl haar over krullend haar kan ik niet oordelen.

0 comments:

Post a Comment