Thursday, January 3, 2013

Begin van het afvallen.


Donderdag 3 januari 2013, daar staat hij dan de weegschaal en ik wil er weer helemaal voorgaan zoals genoeg dames weer na alle heerlijke feestdagen. Voet voor voet en dan sta ik erop wat zal het schrikbare resultaat zijn ja hoor we moeten er weer voorgaan. Baalmoment maar niet te lang met volle moed gaan we vanaf vandaag beginnen.

Mijn afvalmethode zal via WeightWatchers gaan hier ben ik 2 jaar terug ook ruim 20 kg mee afgevallen helaas zitten ze er ook weer aan omdat ik de laatste maanden er totaal niet aan hield door verschillende omstandigheden. Verder zal ik wekelijks ook doelen voor mezelf stellen en daar elke donderdag op terugkomen nadat ik mezelf gewogen heb.

 
Mijn wekelijkse doelen:
 
- Elke dag 8 glazen water drinken
- Minimaal 2 uur sporten per week
- 3 x per week buikspieroefeningen
- 5 dagen per week een goede maaltijd koken.
 
Verder post ik elke avond mijn dagelijkse eetgedrag en zal ik ook minimaal 2 x per week een recept op mijn blog plaatsen wat verantwoord is en dus goed helpt bij het afvallen. Lekker maar gezond. Voor iedereen die ook de stap neemt om weer te beginnen wie weet kunnen wij elkaar helpen of heb je vragen stel ze gerust. Succes!
 

Liefs,

0 comments:

Post a Comment