Thursday, January 24, 2013

Week 3: Afvallen met WeightWatchers

Het is inmiddels 3 weken geleden dat ik de stap weer heb genomen om te gaan afvallen dus ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is. Hup die weegschaal snel op en wat is eraf? Hmmm.. 2 ons dat is wel weinig hoe kan dit nou zelf had ik op een 6 a 8 ons gehoopt maar helaas wat doe ik fout?

Deze week heb ik me succesvol aan de 8 glazen water per dag gehouden vandaar dat ik ook meer eraf had verwacht. Is het de schuld van mijn eetgedrag hoog waarschijnlijk wel dus deze ga ik van het weekend even uitpluizen wat ik precies fot doe want bij WeightWatchers mag je zp nu en dan ook wat lekkers en heel erg uit me plaat qua eten ben ik niet gegaan. Ik ga mezelf ook wat meer richten op beweging een voordeel is dat ik nu 20 minuten moet fietsen heen/terug om naar me werk te gaan. Ik moet dus toch nog wat dingen veranderen maar het kan ook misschien een klein beetje liggen dat ik gister ongesteld ben geworden want dan weeg ik vaak ook een 1 kilo tot 1,5 kilo zwaarder maar dat zou weer betekenen dat ik volgende week veel ben afgevallen dus daar richt ik me nu ook gewoon een beetje op. Het komt goed!

Vandaag vrijdag alweer druk met water drinken en een banaantje mee naar me werk want denk dat ik ook wat meer fruit moet gaan eten. Zondag ga ik lekker even een grote wandeling maken met mijn vriend en dit wil ik wekelijks gaan doen. Als jullie nog tips voor me hebben laat het me vooral weten.

0 comments:

Post a Comment