Thursday, January 17, 2013

Nivea Extra Strong Styling Mouse & Spray




Op verschillende forums en blogpagina's heb ik reviews gezien over de Nivea Extra Strong Styling Mousse & Spray en begon zelf nu ook nieuwsgierig te worden omdat er verschillende beoordelingen waren over deze 2 producten.

Ik begon met de Extra Strong Styling mousse en wat me gelijk opviel na een lange tijd geschud te hebben dat de mousse heel dun eruit kwam maar wel in volume groeide maar alsnog heel nat en niet fijn aanvoelde. Toen ik de mousse in mijn haar deed voelde dat wel een stuk prettiger aan dan andere mousse die ik gebruikte maar omdat het zo een natte mousse is voelde mijn haar aan of ik net onder de douche was gelopen. Nadat ik mijn haar gekamt had en geföhnd heb ik de Extra Strong Styling Spray gebruikt wat ik trouwens wel een fijne haarlak vond hij plakte niet en maakte me haar zacht. Tot nu toe was ik redelijk tevreden over het product tot een uur later mijn haar begon te pluizen nadat ik een paar stappen buiten had gezet dit wil je als vrouw natuurlijk niet hebben dus ben naar binnen gestapt en heb nog even flink met haarlak lopen sprayen maar dat hielp toch niet met als resultaat dat ik snel alles eruit heb gewassen en mijn eigen producten heb gebruikt.

Eind Resultaat: Er kwam een lichte glans over je haar heen maar het pluizen nadat je naar buiten liep was wel echt een nadeel. Verder gaf het een redelijke volume minder dan ik eigenlijk verwacht had. Ik zou de mousse niet aanraden de haarlak daarin tegen viel wel bij mij in de smaak.

0 comments:

Post a Comment