Saturday, January 12, 2013

Onderzoek: Dolce Gusto

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een onderzoek waarbij je producten kunt testen van slankie smeerkaas tot een Dolce Gusto. Dit laatste ben ik nu aan het testen en hij bevalt me prima.

Zitten er kosten aan verbonden?
- Nee, de producten en in dit geval de Dolce Gusto krijg je gratis thuis gestuurd.

Wat houd het onderzoek in?
- Zodra je het pakket binnen krijgt willen ze graag dat je daar een aantal foto's op plaatst en op je persoonlijke pagina zeg zodat alle deelnemers van het onderzoek jouw foto's kunnen bekijken. In de loop van het project krijg je 3 vragenlijsten die je moet invullen over het product. Tijdens het project kun je groepsgesprekken opschrijven die je hebt gevoerd met mensen om het product mee uit te testen of erover hebt gesproken.

Kan ik met elk project meedoen?
- Ja en Nee, Zodra er een nieuw project online komt krijg je daar bericht van en kan je je daar voor aanmelden maar voor een aantal projecten moet je voor worden uitgenodigd. Nadat je je aangemeld hebt hoor je binnen een aantal dagen of je mee mag doen of niet.

Mag je de producten houden?
- Ja en Nee, etenswaar moet je natuurlijk uit proberen dus hoef je niet terug te sturen maar de Dolce Gusto kan je voor €59,- aanschaffen of terugsturen.

Waar kan ik me aanmelden?
- Op www.trnd.com

Ik zou zeggen meld je ook aan en probeer het uit misschien zit er ook wel wat voor jou tussen.

0 comments:

Post a Comment