Monday, January 21, 2013

Inecto Pure Coconut Oil Bodylotion



Inecto Pure Coconut Oil Bodylotion heeft verzorgingsproducten voor je haar en huid. In de producten van deze lijn zit pure kokosnoot olie en ruikt ook naar mijn mening heerlijk. Je hebt een shampoo en een conditioner om je haar heerlijk te verwennen met de kokosnoot olie of gebruik de glossing spray. Verder voor de huid heeft deze lijn een scrub, showergel en bodylotion. Dit laatste product heb ik getest en wil ik graag met jullie delen over hoe mijn bevindingen waren.

De bodylotion bevat 100% pure kokosnoot olie en wat word ik vrolijk van deze geur. Ik begrijp dat de geur voor mensen ook te sterk kan zijn maar het voelt voor mij of ik op een wit strand ben gestrand met kokosnoten om me heen. Deze bodylotion is bedoeld voor een droge en beschadigde huid maar als je dit niet hebt kun je hem ook gewoon gebruiken. De bodylotion is heel dun en heerlijk smeerbaar op je lichaam.



Zou ik dit product aanraden?
Ja, zeker vooral door de geur dus ben je geen liefhebber van kokos koop het product dan niet.

0 comments:

Post a Comment