Thursday, January 24, 2013

Palmer's Cacoa Butter



Het product wat ik vandaag laat zien gebruik ik al een aantal jaar en wil het product graag met jullie delen de Palmer's Cacoa Butter. Ik vind dit een heerlijke butter voor mijn huid hij doet niet heel erg veel qua droogheid maar voed mijn huid goed. Verder zomers na het zonnen kan je deze butter ook gebruiken als een soort van after sun.

Deze butter is volgens de formule ook geschikt voor het vervagen van littekens en striae zelf heb ik dit nog niet uitgetest maar ben er wel mee begonnen aangezien ik een aantal striae strepen op mijn buik heb waar ik me niet voor schaam maar als ze kunnen vervagen is dat altijd fijn. Ik zal over een aantal weken zodra ik enig resultaat al zie hier gelijk over berichten want genoeg vrouwen die wel onzeker worden door littekens of striae. Zodra je de Palmer's Cocoa Butter uit de fles knijpt merk je gelijk dat het een vrij dikke substantie is maar hij smeert heerlijk uit op je huid en ruikt zelfs ook nog lekker naar een lichte cacoa geur maar ook weer niet te sterk.



 



Palmer's heeft de cocoa butter in diverse maten van grote fles tot een klein fles maar ook in een pot dus voor ieder wat wils.

Zou ik het product aanraden?
Ja, zeker zelf gebruik ik het product al een tijd en is het een heerlijke butter voor je huid.

0 comments:

Post a Comment