Saturday, January 19, 2013

Gliss Kur Anti-Klitspray

Zelf heb ik heel vervelend haar want het is lang, dun en voor je het weet heb ik bos vol met klitten in mijn haar. Dit koude weer maakt het er ook niet beter van want nu heb ik ook nog last van statisch haar waardoor het risico erger word maar ik heb mijn wondermiddel wat voor mijn haar perfect is en helpt namelijk de Gliss Kur Klit-Spray! Dit product van Gliss gebruik ik al jaren en geloof me hij word steeds beter.

Hoe te gebruiken? ( bij nat haar )
Neem de bus in je hand en schud de fles 30 seconden zodat de oranje spray veranderd in een wat schuimige roze spray. Zodra je dit gedaan heb spuit je een aantal keer de spray door je haar verdeel dit goed en zorg dat je de klit ook goed behandeld. Laat dit alles 2 minuten even goed zijn werk doen en neem een brede borstel en begin je haar zachtjes uit te kammen als goed is moet je haar nu een stuk makkelijker en sneller klit-vrij worden zo niet spuit dan nog 2 spuitjes van de spray in je haar dan moet je haar weer heerlijk zacht zijn en klit-vrij

Ik zeg niet dat het bij elk haar-type werkt maar je kunt het altijd proberen ik heb er heel veel baat aan.

0 comments:

Post a Comment