Tuesday, January 8, 2013

Labello Pearl & Shine







Ik ben echt een fan van Labello en gebruik deze balsem vooral in deze periode regelmatig omdat je nu meer last hebt van drogere lippen. Labello heeft een tal aan verschillende soorten maar 1 van mijn favorieten blijft toch de: Labello Pearl & Shine.

Labello Pearl & Shine is te verkrijgen in diverse winkels zoals: Etos, Kruidvat en DA. De prijzen verschillen per winkels van de € 3,00 tot € 3,09.

Pearl & Shine geeft je lippen een licht roze accent en glans. Deze labello kan je dus ook gebruiken voor een dag waarbij je geen opvallende lipstick of lipgloss op wilt doen maar wel wat kleur op je lippen wilt hebben. Hieronder een voorbeeld van hoe de labello overkomt op mijn lippen.





Zoals jullie zien is er niet heel veel verschil qua de kleur nadat ik de labello Pearl & Shine gebruikt heb. De labello geeft wel een mooie subtiele glans op je lippen en verzorgd tegelijk. Nadeel is dat je de hele dag door de labello Pearl & Shine kan blijven gebruiken aangezien na een uur al niets meer te zien is dus gebruik ik hem vaak alleen voor een korte afspraak of als ik gewoon thuis op de bank zit en me lippen even een goede verzorging wil geven zonder een lading make-up op te doen.

Zou ik hem aanraden aan jullie? Ja en Nee, het verschilt echt per persoon waar je van houdt als je een blijvende kleur op je lippen wilt is dit product niets voor jou maar ben je een type die niet tegen lipgloss/lipstick kan is dit een perfecte vervanging. Mijn cijfer voor het product is een 7.

 
 
 
 
 
 
 

 

0 comments:

Post a Comment