Saturday, February 16, 2013

Voorbereiding dag Huishoudbeurs

Zondag 17 februari 2013, Ja eindelijk is het zo ver we gaan vandaag naar de huishoudbeurs! Samen met mams, oma en zus gaan we er een heerlijk dagje uit van maken maar voor we vertrekken moet er eerst het 1 en ander gebeuren.

Zorg ervoor dat je niet te warm gekleed gaat na de huishoudbeurs aangezien je binnen loopt met heel veel mensen waardoor het al gauw te warm is. Zelf trek ik gewoon een jeans aan met een simpel zwart basic shirtje en natuurlijk goede loopschoenen aangezien je toch een aantal uur in de weer bent dus ik ga voor simpele zwarte gympies. Verder heb ik mijn ID, OV, Geld en Telefoon mee want op zo een dag moet je niet met een grote tas vol spullen lopen van jezelf hou het simpel en neem een klein handtasje mee met de spullen die je echt denkt nodig te hebben. Zelf ga ik lekker met het OV omdat het parkeren vorig jaar ook al € 20,- was en ik maar €2,- kwijt ben met de tram een groot verschil. Nadeel is dat ik mijn jas niet in de auto kan laten en voor €1,50 de garderobe in moet maar goed dan ben ik altijd nog goedkoper uit. Zo ben ik de eerste keer zonder trolley of iets naar de huishoudbeurs gegaan en wat een spijt had ik dus ja mensen ook ik neem zo een irritant trek karretje mee het is gewoon handig geen zware tassen. Voorst ik vertrek check ik alles nog waaronder mijn toegangskaarten voor de beurs want anders kom ik er niet eens in en dat zou pas een ramp zijn en dan als ik alles heb klaar voor vertrek en lekker te gaan shoppen! Van de week volgt mijn artikel over hoe ik het vond, nieuwe producten en mijn etentje bij de Humphrey's.

Tip!

- Spreek voor jezelf een bedrag uit wat je wilt gaan uitgeven op de beurs aangezien je hebberig kan gaan worden en dan meer gaat uitgeven dan je eigenlijk wou.

16 t/m 24 februari in de Amsterdam Rai

0 comments:

Post a Comment