Thursday, February 7, 2013

Kruidvat mascara NYC

 
Budgetmascara's zijn niet altijd de beste mascara's maar voor de dames met een wat kleinere portemonnee is het heel fijn dat ze te koop zijn zodat iedereen zich kan opmaken. Zelf vind ik het ook fijn om deze mascara's uit te proberen en daarom een aantal maanden geleden heb ik de mascara van NYC uitgeprobeerd die te koop is bij de kruidvat. Wat een resultaat gaf dit aan mijn wimpers ik was helemaal verbaasd en dat voor zo een kleine prijs. Hieronder 2 foto's hoe mijn oogopslag word door deze mascara van NYC.

 
                                                            

 
Hierboven een foto zonder de mascara en een foto met de mascara. Zelf vind ik het een mooi resultaat maar snap natuurlijk dat het misschien voor jouw oogopslag te hard overkomt. Dit is het resultaat door 3 x met het mascara borsteltje over je wimpers te zijn gegaan dus hij dekt best goed. Zelf heb ik redelijk lange wimpers dus kan niet oordelen hoe hij overkomt op korte wimpers maar naar mijn mening zal deze ook goed dekkend zijn en een mooi volume geven. De prijs? € 3,00 ja echt waar zo goedkoop en hij is ook vaak nog in de reclame het is dus echt een budget mascara en te vinden in een apart stalletje van NYC.
 


0 comments:

Post a Comment