Tuesday, February 26, 2013

26 Februari 2013

Vandaag denk wel even 1 van de moeilijkste dagen tot nu toe gehad want vanaf vanmiddag heb ik een soort van afscheid genomen van mijn vriend.. Ja we willen opnieuw beginnen omdat hij met wat dingen zit die hij zelf op moet lossen en dus hebben we even afstand genomen zodat we over een paar weken weer samen gaan daten en alles op nieuw opstarten. Het klinkt bizar ik weet het maar ik heb een aantal maanden geleden hem voorgelogen en dit knaagt nog aan hem waardoor hij zijn vertrouwen in mij een beetje verloren is en we willen het samen weer goed krijgen en hopen er sterker uit te komen. Vandaag was dus een niet goede dag voor mijn afvallen maar heb me sterk gehouden ik wou het liefst alles opeten wat er maar in huis lag maar nee kop op zei ik tegen mezelf denk nu even aan jezelf het afvallen gaat net zo goed. Vanavond lekker aan de nasi geweest en nu nog even The Following kijken wat een heerlijke sersie.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment