Monday, February 18, 2013

Nivea Lip butter Raspberry rose

Gister op de Huishoudbeurs stond de Nivea met een stand waar er leuke koopjes waren en als je voor € 7,50 kocht mocht je ook nog even aan het rad draaien. Zelf heb ik hier natuurlijk ook het 1 en ander gekocht waaronder een lip butter waar ik na een aantal keer gebruik echt helemaal fan van ben!

Deze lip butter van nivea heb je in 3 verschillende geuren/smaken.

- Naturel
- Raspberry Rose
- Vanille Macadamia

Op de stand van nivea was hij €2,- en ik vond het een heerlijk potje omdat je hem zo mee kan nemen in je tas. De lip butter Raspberry Rose heeft zo een heerlijke zoete geur van frambozen snoepjes maar niet te overheersend en hij smeert heel goed uit en je hebt heel weinig nodig om je lippen goed te voeden wat altijd wel fijn is omdat het geen grote verpakking zodat je er niet snel doorheen bent. Ben heel benieuwd hoelang ik ermee ga doen maar ik raad hem zeker aan.

0 comments:

Post a Comment