Saturday, February 2, 2013

Aanrader Restaurant: De Humphrey's

Misschien ben je er wel eens geweest maar zo niet dan zou ik als ik jou was zo snel mogelijk een avondje inplannen en even lekker een hapje gaan eten bij 1 van de Humphrey's in Nederland.

Bij de Humphrey's krijg je een heerlijk 3 gangen menu voor maar € 24,95 per persoon excl. drankjes. Elke 2 maanden vervangen de chefkoks het menu zodat er altijd weer wat nieuws is om uit te proberen. Denk aan een carpaccio als voorgerecht, een mixed grill als hoofdgerecht en last but not least als nagerecht een chocolade fondant met vanille ijs. Nu ik dit schrijf wil ik zelf het liefst vanavond alweer even een tafeltje reserveren alleen vind mijn portemonnee dat niet zo leuk.

In heel het land zit de Humphrey's en ja logisch in deze tijd want het is een betaalbaar restaurant wie wil dat nou niet. Mijn favoriet is de Humphrey's op het Spui in Amsterdam omdat ik me daar heel erg thuis voel en je daar met zijn 3en komt een heel leuk apart hoekje heb met heerlijke stoelen voor bijvoorbeeld een etentje met je zus en moeder. ( wat ik heel vaak doe ) Elke Humphrey's waar ik geweest ben straalt warmte uit en denk dat dat voor alle restaurants van hun geld.

Dus wil je binnenkort ergens eten maar ia je budget niet groot genoeg kijk dan even op de website: www.humphreys.nl

0 comments:

Post a Comment